Wit, zwart, hout, grijs …
voeg daar heel veel gevoel voor styling en warmte toe
en je bent thuis bij Carol!

Screenshot_2016-05-26-17-40-27

Carol woont in het mooie Apeldoorn, vlakbij het centrum en lekker dicht bij alle winkels en restaurantjes. In een gezellig jaren 20 huis met man dochter en dochter Joelle, de 2 oudste dochters wonen niet meer thuis.

 Screenshot_2016-06-01-07-38-24

Waarom heb je voor dit huis gekozen?

Vanwege de fijne buurt en het is een lekker ruim huis met meer dan genoeg mogelijkheden om lekker heel veel te schuiven. En dat mag ik graag doen.

Screenshot_2016-06-01-12-40-22

Wat is je favoriete plek in huis?

Ik heb meerdere favoriete plekken. We hebben twee woonkamers met in het midden de keuken. In de winter zitten we meestal in de ene kamer omdat die wat knusser is en in de zomer in de andere want die is dan lekker licht. Handig met een puberdochter als die niet bij ons wil zitten! Alhoewel die ook vaak op haar eigen kamer zit haha Ook zitten we vaak in onze gezellige keuken, dat is het centrale punt van het huis.

Screenshot_2016-05-26-17-33-38

Screenshot_2016-05-26-17-34-10

Screenshot_2016-05-26-17-33-16

In de winter zitten we meestal in de ene kamer en in de zomer in de andere.

Screenshot_2016-05-26-17-30-43

Screenshot_2016-06-01-07-39-29

Ook zitten we vaak in onze keuken.

Screenshot_2016-06-01-07-40-13

Screenshot_2016-05-26-17-40-35

Wat zou je graag willen veranderen?

De badkamer. Daar hebben we niets aan gedaan toen we hier kwamen wonen

Waar haal jij je inspiratie vandaan?

Van Instagram, Pinterest, woontijdschriften en vakanties. Eigenlijk haal ik overal wel inspiratie uit. Bijvoorbeeld als ik een restaurant zit of in een mooie winkel loop.

Wil je hier voor altijd blijven wonen en zo niet, wat is de wens voor je volgende huis?

Nee we willen hier niet altijd blijven wonen. We zouden graag over een paar jaar weer naar Spanje willen in de toekomst.

Wat is je favoriete accessoire?

Niet echt een favoriete accessoire alhoewel ik niet zonder kaarsen, kussens en vachtjes kan Ik heb bijna altijd wel ergens kaarsen aan. En op bijna elke meubelstuk ligt wel ergens een vachtje. Kussens heb ik ook in overvloed omdat ik nogal vaak wissel van stijl en kleur in huis. Meestal is dat een kleurrijke inrichting maar sinds ik 4 maanden geleden begonnen ben met IG heb ik alle kleur uit mijn huis verbannen. Soms mis ik het wel eens, al die kleuren maar van de andere kant vind ik het wel handig deze sobere inrichting. Ook makkelijk met shoppen, als het niet zwart of wit is, mag ik het niet kopen haha. Maar er zal vast wel weer een keer kleur komen!

Screenshot_2016-06-01-12-56-10.png

Wat is een absolute miskoop?

Ik heb geen absolute miskoop!

Waar shop je het liefst betreft thuis-spullen?

Loods 5, Van Dijk en Ko, Sissy Boy, Karwei, Kwantum, Action, Xenos. En ik heb ook veel meubels en spullen van Marktplaats, Kringloop. En als de kleur van een accessoire me niet aanstaat dan verf ik het gewoon in de gewenste kleur.

Wil je nog wat zeggen qua tips of zomaar iets …..

Doe wat je wilt. Heb je zin om de muur zwart te verven of roze (hier hebben alle muren zo’n beetje alle kleuren gehad) doe het. Vind je het niet mooi, dan kan er gewoon weer een kwastje overheen. Verder verf ik eigenlijk bijna alles wat los en vast zit 🙂

Screenshot_2016-06-01-12-40-07

Screenshot_2016-06-01-07-38-40

Super dankjewel voor het kijkje in je huis Carol!!

Wil je het mooie interieur blijven volgen?
Dat kan via
https://www.instagram.com/carol_obbes/

==================================

 

 

