Natasja woont in een eengezinswoning in Enschede
samen met haar man en kids van 10 & 8.

De stijl is van alles wat stoer & sfeervol 🙂

Screenshot_2016-04-02-16-58-30.png

Waarom heb je voor dit huis gekozen?

Wij hebben destijds voor dit huis gekozen op basis van de omgeving. Het ligt aan een groot groen speelveld waar de hele dag gezellig kinderen spelen. We hebben daardoor een groen uitzicht. Het huis is gelegen in een kindvriendelijke woonwijk. Het ligt aan een straat waar alleen bestemmingsverkeer komt. In het huis zelf is alles inmiddels wel aangepast in vergelijking met de staat waarin het was toen we het kochten. En binnenkort gaan we boven het een en ander verbouwen! Wat wij fijn vinden aan de indeling in huis is dat de keuken aan de voorzijde zit en de woonkamer aan de achterzijde waardoor we uitzicht hebben op onze eigen achtertuin vanuit het zitgedeelte.

Een kijkje in de tuin 🙂

   Screenshot_2016-04-02-08-56-39

Wat is je favoriete plek in huis?

Dat is de woonkamer, en dan met name de crème kleurige stoel met poef. Dat is echt een lekker leeshoekje met uitzicht op de tuin.

Screenshot_2016-04-02-16-59-21

In de winter lekker staren naar de brandende houtkachel en in de zomer lekker genieten van het zicht op de achtertuin. Dan staan de tuindeuren open en dat maakt de woonkamer lekker ruim.

Screenshot_2016-04-02-08-52-53  Screenshot_2016-04-02-08-47-41

Wat zou je graag willen veranderen?

Op het moment zijn de plannen bijna klaar om de bovenverdieping op te gaan knappen. Andere indeling van de slaapkamers. Een slaapkamer wordt groter en vanuit het kleinste kamertje wordt een doorloop gemaakt naar de kamer ernaast. Daarna weer alles indelen en stylen vind ik natuurlijk het aller, aller leukste! In onze woonkamer heb ik qua meubels ook wel veel wensen, andere bank, lichtere vloer en meer ruimte.

Een kijkje in de huiskamer 🙂

Screenshot_2016-04-02-16-57-48

Screenshot_2016-04-02-08-53-47

Screenshot_2016-04-02-08-52-37

Screenshot_2016-04-02-08-55-22

Screenshot_2016-04-02-08-54-15

Screenshot_2016-04-02-08-51-32

Een kijkje in de keuken 🙂

Screenshot_2016-04-02-08-54-50

Screenshot_2016-04-02-12-32-21-1

Waar haal jij je inspiratie vandaan?

Overal, ik kan ergens lopen en ineens door wat ik zie een idee krijgen. Dat kan zijn in de natuur, in een leuk plaatsje of bij een gezellig eetcafé, maakt niet uit. Binnenland, buitenland, het begint altijd wel ergens bij mij te bubbelen n.a.v. wat ik zie en mooi vind. Ik wil dan meteen een vertaalslag maken naar mijn eigen huis en bedenk dan hoe ga ik dit thuis in mijn huis kan gaan vormgeven. Ook lees ik graag de woonbladen en krijg ik heel veel inspiratie via instagram en pintrest. Meestal zoek ik ondersteunde voorbeelden om het idee in mijn hoofd vorm te geven.

Screenshot_2016-04-02-16-58-15

Wil je hier voor altijd blijven wonen en zo niet, wat is de wens voor je volgende huis?

Wij hebben mooie dromen over een ruim, karakteristiek huis met meerdere vertrekken qua woongedeelte. Ruime tuin enz. Ik zie het dan al helemaal ingericht voor me met wat ik allemaal fantastisch zou vinden in dat huis! Betonnen gietvloer, ruimte voor grote meubels, veel hout, zwart, wit en groen. Mooie grote tapijten op de grond. Maar wij hebben ook een wens voor een huisje in het buitenland. Een mooi nostalgisch huisje in Zuid Frankrijk, gelegen aan de rand van een dorpje met zo’n gezellig frans bakkertje en met uitzicht op veel groen… en dit huisje zie ik ook al helemaal ingericht voor me.. Veel wit, hout en beton. Stoer maar zeker ook heel gezellig en knus. Voorlopig blijven we wonen op de plek waar we nu wonen en staat alles voor ons open qua veranderingen in de toekomst.

Een kijkje in de hal 🙂

Wat is je favoriete accessoire?

Dat zijn kussens, vachtjes en rieten of stoere manden. Ook geniet ik erg van onze souvenirs van verre reizen die door het huis heen te vinden zijn als accessoires. Bijna elk accessoire in ons huis heeft wel een herinnering, dat maakt het ook dat ze meestal blijvend zijn in ons interieur.

Screenshot_2016-04-02-08-49-45.png

Wat is een absolute miskoop?

Eeeeeh, volgens mij nog niet gehad…

Waar shop je het liefst betreft thuis-spullen?

Sinds kort bij Loods 5 🙂 , Ikea, Karwei, Kwantum. Het allerliefst scharrel ik rond op marktjes in het buitenland, rommelmarkten, brocante markten, en kijk ik altijd om mij heen naar spullen die mensen of bedrijven weg willen gooien.

Ik maak graag van een kistje of pallet weer een leuke bank of tafeltje! Ben graag aan een diy klusje bezig voor een meubelstuk in huis of tuin of als accessoire.

Screenshot_2016-04-02-08-51-25 (2)

Wil je nog wat zeggen qua tips of zomaar iets …..

Mijn woonstijl is vooral kenmerkend door het gebruik van stoere materialen, veel natuurlijke elementen en basis kleuren. Ik hou van zware, diepe kleuren en robuuste accessoires. Liever een paar grote dan veel kleine. Kortom ik hou echt van een ruw, zwaar interieur met veel natuurlijke materialen.

Screenshot_2016-04-02-16-55-45

 Sfeer en gezelligheid en ik ben verliefd op de blauwe muur!

Bedankt voor het kijkje Natasja!!

Wil je Natasja blijven volgen, dat kan via
https://www.instagram.com/ntsj____home/

