Boho & white & black & wooden & silver & cosy & furs & skulls & dreamcatchers  
=
Kim’s home 

Screenshot_2016-03-15-22-11-42

Waar woon je, in wat voor huis en met wie?

Sinds oktober woon ik op mijzelf in de binnenstad van Hoorn. Ik huur daar een appartement van 50m2, super knus en gezellig. Ik woon hier in mijn eentje.

Waarom heb je voor dit huis gekozen?

Mijn huis heeft een erker aan de voorkant en ik vond dit zo gaaf, ik was dus ook meteen verliefd. Het geeft echt een gezellige sfeer aan het huis en daar was ik precies naar opzoek.

Screenshot_2016-03-20-10-06-48Screenshot_2016-03-20-10-04-42      Screenshot_2016-03-15-22-10-54

Wat is je favoriete plek in huis?

Mijn huis heeft een woonkamer met keuken in 1, een aparte slaapkamer en badkamer. Mijn favoriete plek is de woonkamer. In mijn erker heb ik een vlinderstoel staan en ik kan hier uren inzitten en naar buiten kijken, heerlijk! Verder hou ik ervan om spulletjes te verschuiven en restylen in mijn woonkamer.

Screenshot_2016-03-15-22-09-10

Screenshot_2016-03-15-22-08-54   Screenshot_2016-03-15-22-05-08

Screenshot_2016-03-15-22-11-37

 

Wat zou je graag willen veranderen?

Ik heb een bruin keukenblad waar ik niet echt dol op ben. Het liefst verf ik deze, maar aangezien ik in een huurhuis woon is dit geen optie. Dan maar dealen met een bruin blad… Doet mijn zwart/wit hartje toch een beetje pijn hoor 😉

Daarom ook geen foto’s van de keuken, begrijpelijk 🙂

Screenshot_2016-03-15-22-03-02

Verder wil ik mijn slaapkamer nog iets meer een boho touch geven en ben ik druk opzoek naar een tof vloerkleed en Ixxi.

Waar haal jij je inspiratie vandaan?

Ik haal mijn inspiratie van pinterest en instagram. Er komen zoveel toffe interieurs voorbij! Ontzettend leuk om te zien. Ik probeer dit altijd weer te vertalen naar mijn eigen huis.

Screenshot_2016-03-15-22-08-36

 

 

Wil je hier voor altijd blijven wonen en zo niet, wat is de wens voor je volgende huis?

Nee ik blijf hier zeker niet voor altijd wonen. Ik woon nu nog in mijn eentje. Over een aantal jaar wil ik graag samenwonen met mijn vriend en wil ik graag een huis kopen. Voor nu is 50m2 prima in mijn eentje, maar in de toekomst wil ik wel een huis waar je je kont iets keer kan keren. Het liefst een authentiek huis, maar dan wel weer met een strakke keuken! Ow en een tuin zou ook leuk zijn!

Wat is je favoriete accessoire?

Ik ben dol op schapenvachten! Ze geven echt een toffe sfeer aan een kamer. Boho & comfy, ik hou ervan!

Screenshot_2016-03-20-10-07-32

Ik ben altijd druk opzoek naar nieuwe vachtjes.

Screenshot_2016-03-20-10-06-57.png

Wat is een absolute miskoop?

Ik heb niet echt een absolute miskoop. Ik heb wel een aantal kleine accessoires waar ik al vrij snel op uitgekeken ben. Die belanden dan in een kast en zo nu en dan komen ze er weer uit. Ik ben altijd erg bewust bezig met de grote aankopen die ik doe. Omdat ik zo klein woon kan ik ze niet ergens ‘verstoppen’ als het toch een miskoop blijkt te zijn. Dus goed nadenken en hopen dat mijn smaak niet al te snel veranderd 😉

Screenshot_2016-03-20-10-08-14

Waar shop je het liefst betreft thuis-spullen?

Ik ben gek op de loods 5! Je hebt hier echt hele toffe interieur spullen, ik kan er echt uren rondstruinen! Ik hou ook echt van marktplaats en ben een echte koopjesjager. Je kan er zoveel moois vinden, net als op rommelmarkten en tweedehands winkels.

Wil je nog wat zeggen qua tips of zomaar iets?

Een interieur hoeft niet duur te zijn. Als je goed zoekt kan je zoveel leuke items vinden! Als je wilt kan je vrijwel overal een geheel interieur aanschaffen, maar juist door die unieke vondsten wordt je huis uniek en creëer je een eigen stijl.

Screenshot_2016-03-20-10-06-23

Dankjewel voor het meekijken in je mooie sfeervolle interieur Kim!!

Al het moois en de veranderingen in Kim haar interieur blijven volgen kan via: https://www.instagram.com/industrial.interieur/

 

