Heerlijk vind ik het als er zo enthousiast wordt gereageerd als ik vraag of iemand wil meedoen aan mijn blog: Een kijkje in het huis van ….
Zo reageerde Audrey ook op mijn vragenlijstje en antwoordde op zo een leuke manier dat ik direct de connectie voelde met de foto’s van haar huis!

Audrey is volgens mij een zeer veelzijdige en enthousiaste meid die in haar huis een hele originele interieurstijl heeft door van alles wat te combineren: van retro (de oude dressoir) tot de stijl van nu (Eames stoel), van wit (de tegelvloer) tot warmte (de verschillende grijskleuren) van een tikje brocante (de eettafel) tot hip (de zwart-wit vrouwen posters) en alles hier tussenin 🙂

Kijk en lees maar mee

=========================================================

Samen met mijn lieve vriend, onze puberzoon en een dikke rode kater woon ik in een tussenwoning in een nieuwbouwwijk uit eind jaren ’80. Ons huis staat in Zaandam, het steeds meer bruisende hart van de Zaanstreek.

Ik ben hier als tweede bewoner komen wonen. Het huis was toen nog geen vier jaar oud. Het trok mij toen vanwege de centrale ligging en de zonnige achtertuin. Ik houd namelijk erg van het zonnetje en een licht huis! Mijn vriend is hier pas later bij mij ingetrokken.

Screenshot_2015-12-04-07-57-13  Screenshot_2015-12-04-07-57-23

Screenshot_2015-12-04-08-00-37Screenshot_2015-12-04-07-58-21

Mijn favoriete plek in huis is waarschijnlijk de eettafel die tussen de keuken en woonkamer instaat. Hij is heerlijk lang en ruim en ik zit er regelmatig. Alles kan aan deze tafel! Al heb ik er wel weer plannen mee.

Screenshot_2015-12-04-07-53-34

Screenshot_2015-12-29-13-47-29Screenshot_2015-12-04-07-54-25Screenshot_2015-12-04-07-55-07

Mijn hoofd zit altijd vol ideeën en ik heb ook geen rust. Ik heb altijd een enorme veranderdrang en veranderen doe ik dan ook graag en vaak. Hier zijn ze daar inmiddels wel aan gewend. Ik kan gelukkig ook volledig mijn eigen gang gaan en zo zijn er dan ook al verschillende stijlen voorbij gekomen. Voor een jaar terug was alles nog wit en geheel in de brocante stijl! De keuken en de badkamer zijn nu wel een puntje van aandacht. Daar zul je dus ook (nog) geen foto’s van voorbij zien komen. Wij zijn nu hard aan het sparen voor een nieuwe keuken. Verder zou ik heel graag een gietvloer willen hebben. Momenteel zijn wij druk bezig met het opknappen van de hal. En daarna zijn de trap en de muren in de huiskamer aan de beurt. Mijn inspiratie haal ik voornamelijk uit woonbladen, de woonprogramma’s op tv (vtwonen!), instagram en pinterest. Ook vind je mij regelmatig in Loods 5 om inspiratie op te doen. Dat is voor mij bijna om de hoek en dus heel verleidelijk. Behalve een goede dosis inspiratie, kom ik dan ook nooit naar buiten met lege handen, haha!

Toch wel wat leuke details uit de keuken.

Screenshot_2015-12-04-07-53-05

Screenshot_2015-12-29-13-50-02       Screenshot_2015-12-04-07-57-59

Wij hebben geen verhuisplannen en wonen hier prima. Het is een heerlijk licht en prettig huis, dat voor ons nog steeds genoeg potentie heeft. Het licht bovendien heel centraal. Daarnaast heeft mijn vader hier ook zijn stempel gedrukt en flink wat geklust in de loop der jaren. Die werken koester ik en kan ik niet weer meenemen naar een volgende plek. Ik heb hier dus ook een emotionele binding. Maar je weet het nooit… Een volgend huis zou dan een oude boerderij mogen zijn (mét dieren) of een grote loft in een oude fabriek! Ik zou er wel raad mee weten!

Screenshot_2015-12-04-07-59-08

 

Screenshot_2015-12-04-07-52-49

Screenshot_2015-12-04-07-59-33

Screenshot_2015-12-29-13-50-44   Screenshot_2015-12-04-08-00-28

Een favoriete accessoire heb ik niet. Ik hecht me niet echt. Misschien alleen aan de oude Jielde lamp die hier staat. Die is zo stoer en industrieël, daar raak ik denk ik nooit op uitgekeken! Miskopen ken ik eigenlijk niet..

Mijn woonspullen shop ik overal en nergens. Maar Loods 5, Sissy Boy of Goed in Stijl in Wormerveer zijn wel mijn absolute favoriet! Ook ben ik regelmatig te vinden in de kringloopwinkel of struin ik graag een rommelmarkt of marktplaats af . Ik vind het mooi om oud met nieuw te mixen.

Ik was blij verrast dat Michelle mij vroeg voor haar blog! Vind het best een hele eer! Er zijn immers zo veel mooiere huisjes op instagram te vinden dan die van mij! Ik vond het ook erg leuk om mee te mogen doen. Dankjewel, Michelle!

Nou jij bedankt Audrey en ik blijf je met plezier volgen en ben benieuwd naar al je plannen voor j interieur!

Audrey ook blijven volgen kan via: https://www.instagram.com/myinteriormoods/

