Hi! Ik ben Michelle en ik ben sinds 2014 een blog gestart omdat ik zo gek ben op alles wat met interieur te maken heeft.

Ik deel graag maar natuurlijk vind ik het ook leuk om zelf inspiratie en tips te ontvangen en ben daarom vaak te vinden op Instagram, Pinterest en Bloglovin.

In mijn gastblog, schrijf ik over mijn interieur leven en neem jou daar graag in mee.

Enjoy! Liefs Mies    IMG_2934

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Summer time!

Het is nu officieel zomer! Heerlijk! Voor mij is dit echt de tijd om de zon in huis te brengen. De zomer betekent voor mij kleur. Mijn zoektocht naar woon ideeën en inspiratie begint vaak op Pinterest. Daar kun je in no time een moodboard maken waar je altijd even op terug kan kijken wat je ook alweer bedacht had. Zo kwam ik dit stoere behang tegen. Het is even puzzelen met de ananas printjes, maar ze zijn zo leuk. Zelf ben ik op zoek naar een gemakkelijke manier om snel van achtergrond te wisselen. Binnenkort ga ik eens testen met een houten plaat die ik overal in huis kan plaatsen en steeds opnieuw kan behangen. Zo kan ik nog eens afwisselen 🙂

1

Nog zo’n gaaf idee voor op de muur. Mij geeft het echt een zon, zee strand gevoel. Een mooi verloop van een gave kleur op de muur en een keer wat anders. Zouden ze deze ook in behangvorm hebben? 🙂

2

Een wat makkelijkere manier van het integreren van kleur is om te werken met mooie grote gekleurde vazen. Natuurlijk kun je deze ook weer vullen met frisse zomerbloemen. Makkelijk neer te zetten en te verplaatsen.

Zelf werk ik graag met bloemen. Voor mij is het altijd hoog zomer als er veel bloemen in huis staan!

3

5 4

Een andere manier om kleur in huis te brengen zijn kussen. Veel kussens en vooral in vrolijke kleuren! Welke kies jij?

6

Naast het opvrolijken van je bank kan je natuurlijk ook de vloer vullen met kleur.  Met vloerkleden creëer je binnen ook in no time een summer feeling. Begint het bij jou ook al te kriebelen?

7

Ik heb zelf een groen kleed aangeschaft. Het gras gevoel komt echt binnen 🙂

8  10 9

Zelf ben ik erg fan van het buiten gevoel. Je kunt het heel grof aanpakken en een fiets binnen zitten mits die mooi is 🙂

11

Maar items van rotan en stro doen het ook goed. Je kunt makkelijk een hoed van stro neerhangen. Hoe meer hoe beter!

12

En dan natuurlijk de palmboom. Die mag niet missen. Hoe fijn is het om je eigen palmboom thuis te hebben. Ook als is het wel in de comfortabele vorm, een kussen.13

Een andere optie is gekleurde items, of dit nu in de vorm van posters is met bloemen of in gekleurde meubels. Bring the summer in!

14           16

  17

Zelf laat ik kleur letterlijk binnen door mijn vintage klapdeuren.

15

En dan last but not least. Ga de zomer buiten beleven. Heel extreem maar verplaats je woonkamer naar buiten. Durf jij het aan?

18

En ow zo fijn zijn de warme zomeravonden. Kaarsjes aan, wijntje erbij en heerlijk genieten. Genoeg mogelijkheden om de zomer te integreren in jouw interieur. Nu op naar de mooie dagen!

19

Enjoy! Liefs Mies

