Via Instagram kom ik hele leuke meiden tegen, net zo enthousiast als ik ben en ieder weer zo creatief & inspirerend op haar eigen manier.

Zo ook mijn naamgenootje Michelle van Dipty Wonen .LOGO-kleinBij een van de eerste momenten dat ik op Instagram zat, kwam ik Dipty Wonen tegen en zag ik dat Michelle ook een website heeft met allerlei inspiratie & DIY en nog veel meer op het gebied van wonen. Ik was zo enthousiast over Dipty dat ik in november 2014 een kort blog heb gemaakt: je kan het HIER lezen 🙂

Pas geleden ook een kijkje in Michelle haar huis mogen nemen en dat werd een erg leuk blog:

 Een kijkje in het huis van & meer …. Dipty Wonen 11098367_410738822441220_1102832317_nEn zoals jullie weten schrijf ik alleen over wat ik leuk vind en bij Dipty Wonen (en de persoon erachter) zit dat helemaal goed!

En nog leuker 😉 is dat ze mij vroeg of ik eens een gastblog zou willen schrijven op www.dipty.nl. Tuurlijk vind ik dat harstikke leuk, een eer! Daarom kwam voor Michelle direct de vraag terug: dan ook jij heel graag bij mij!? En dat wilde zij ook 🙂

Om onszelf als gastbloggers aan elkaars volgers/lezers voor te stellen, hebben we een paar vragen opgesteld zodat jullie wat meer over ons als bloggers te weten komen.

Bij deze stel ik graag aan jullie voor:
Michelle Vreede van Dipty Wonen!

IMG_2934

Hoe is je idee achter je blog ontstaan?

Eigenlijk ben ik thuis altijd aan het rommelen. Ik vind het heerlijk om hoekjes te maken en mijn spullen te verplaatsen. Eigenlijk vond ik het zonde om weer te verplaatsen zonder er weer een keer op terug te kunnen kijken en er van te genieten.

Mijn man had al vaker gezegd dat ik een blog moest starten met al mijn interieur avonturen. Zelf vond ik het maar suf. Maar stiekem vond ik het te spannend en durfde ik het gewoon niet. Wat zouden andere mensen wel niet denken? Mensen met een blog hebben toch een leuke smaak en zijn inspirerend, dat ben ik toch niet. Tijdens mijn zwangerschapsverlof had ik redelijk wat tijd over en was ik weer in huis aan het schuiven. Toen kwam ik op Instagram terecht. Ik plaatste daar wat foto’s maar geen reactie van vrienden. Dat was natuurlijk ook de verkeerde doelgroep. Ik ging mensen volgen die ook een passie hebben voor interieur en ik kwam erachter dat het best ok was om een blog te starten. Er waren zoveel leuke blogs en daar zou echt nog wel plek zijn voor die van mij 🙂 Ik begon met fotograferen en er een stukje bij te schrijven en ik had de smaak te pakken!

11248732_1381245032176976_748233859_n

Hoe zou jij jouw blog omschrijven?

Ik wil met Dipty Wonen toegankelijk zijn voor iedereen. Eigenlijk bestaat mijn blog uit verschillende onderdelen. Niet iedereen hoeft mijn smaak leuk te vinden maar ik vind het wel leuk om mensen op de hoogte te houden van leuke koopjes. Daarom ben ik ook mijn Pick of the week gestart. Ook vind het leuk om dingen te maken en probeer regelmatig Do it yourself projecten te maken die voor iedereen toegankelijk zijn. Zelf heb ik namelijk niet zoveel geduld en ik bijvoorbeeld niet naaien. Ik zoek dus eigenlijk altijd Easy to make projecten 🙂 Sinds ik ben begonnen met mijn blog ben ik ook echt druk bezig met fotografie. Ik vind het altijd al leuk om te fotograferen maar nu heb ik echt een doel. Samen met mijn foto’s probeer ik in Pics by Mies mijn interieur leven te verwoorden, iets wat ik altijd nog spannend vind! Schrijven is niet mijn beste kant maar ik probeer er zeker wat van te maken maar dan op de Mies manier :).

mydeernl   diy-gloeilamp-vaasje-zelf-maken-6   10995053_854299151292767_1682885557_n

Heb je ook een doel met jouw blog?

 Ik wil mensen inspireren en laten zien dat het allemaal niet zo ingewikkeld en duur hoeft te zijn. Daarnaast vind ik het leuk om mensen tips te geven maar vind ik het ook heel leuk om tips te ontvangen.

Via Instagram probeer ik dan ook altijd een reactie te geven op comments en vind ik het leuk om mensen te leren kennen met dezelfde hobby. Mijn blog is echt een uitlaatklep. Het geeft mij dan ook een excuus om het huis weer op zijn kop te gooien. Daarnaast vind ik delen ook erg leuk. Ondertussen heb ik bijvoorbeeld via Instagram ook redelijk wat mensen ontmoet met dezelfde hobby. Voor mij is het echt een sociaal digitaal leven geworden waar ik nog heel lang van wil blijven genieten 🙂

rozenkelim-vintage-gekleurd-keuken andy-warholl-poster  vintage-eettafel-hout

Hoe zou je de toekomst graag willen zien voor de blog?

Ik zou graag willen groeien in mijn fotografie om nog mooiere foto’s te maken, door Dipty kan ik daar actief mee aan de slag. Met mijn blog zou het leuk zijn als ik er op termijn geld mee zou kunnen verdienen. Voor nu is het voor mij echt een uitlaatklep en een manier om andere (digitaal) te ontmoeten met dezelfde hobby.

 10986313_856186924438166_636257779_n    1516305_1428761847426627_65290208_n     ??????????????????????

Welkom Michelle, ik vind het super om je als gastblogger te verwelkomen!
Ik heb al een sneakview gehad en weet wat hoe leuk je eerste gastblog eruit ziet 🙂 en lezeressen een dezer dagen komt het blog online & volgende week zal mijn blog verschijnen op http://www.dipty.nl!

Het Leven is een Feestje!!

