everything

Soms gebeuren er dingen die je niet in de hand hebt. Zoals dat ik te horen heb gekregen dat ik niet kan blijven bij mijn maandag-job. En dat was best wel ff heftig want ik had het niet verwacht. Het is niet mijn droomjob maar vond het erg fijn om met collega’s te werken. Naast deze job werk ik nog 18 uur als projectmanager. Dat is erg leuk werk, maar doe ik thuis dus geen collega’s. Vandaar dat ik het erg jammer vind en zit ook niet echt te wachten op het gedoe eromheen. Regelingen enzo, waar heb ik recht op etc etc. Maja dat hoort er even bij en er is ook een andere kant waar ik me volop op ga richten: het zoeken van iets vervangends voor die 8 uur en misschien een beetje meer.

door

Dat gaat vast lukken, ik ben een echte positieveling en er komt vast wat anders!
Het liefst met waar mijn passie ligt: blogs schrijven over interieur of andere leuke dingen 🙂

Die kans wil ik ook zeker proberen en ga eens goed nadenken over hoe ik dit zou kunnen realiseren. Heb al wat ideetjes in mijn hoofd en die ga ik eens rustig uitwerken. Zo zie je maar ….. alles heeft een reden.

En mocht iemand die dit leest iets hebben van een tip of idee voor mij? Alles is welkom. Mail me dan graag via: michellecortie@gmail.com

better

