logo

zoedt-mooi-basic-zwart-woonkussen-van-100-met-wit zoedt-houten-kruis-met-honingraad-patroon-in-zwart

Zoedt verkoopt woonaccessoires met een quote of afbeelding welke allemaal zelf ontworpen zijn en op een leuke eigenzinnige manier vormgegeven.

Zelf was ik al een tijdje op zoek naar een leuke verjaardagskalender en  …………. gevonden!

Eentje met leuke quotes dus past helemaal bij mij 🙂

zoedt-verjaardagskalender-met-quotes   zoedt-verjaardagskalender

Vanaf 13 april voor een hele leuke prijs te koop & ik ga er zeker eentje bestellen!! 🙂

Meer leuks bij Zoedt waaronder de ballon met quote Het Leven is een Feestje!
Te koop als gave muursticker zoedt-muursticker-het-leven-is-een-feestje

Hoe leuk is zoiets in de kamer, slaapkamer, gang of keuken 🙂
Een tekst of afbeelding op de muur geeft een eigenzinnige touch in huis:
zoedt-muursticker-patroon-maroc zoedt-muursticker-jij-en-ik

Zoedt heeft ook posters met een grafische print of tekst en veelal een grappig tintje.

zoedt-poster-met-tekst-if-life-gives-you-lemons  zoedt-poster-met-tekst-de-leukste-deugd-is  zoedt-poster-met-tekst-who-let-the-dog-out

Zelf vind ik de houten kaarten erg leuk!

zoedt-houten-kaartje-kusje-erop zoedt-houten-kaartje-jij-bent-leuk-mag-ik-je-houde zoedt-houten-kaartje-mam-checklist

Naast de kaarten ook houten tekstblokken met afbeelding of weer die teksten met een eigenzinnig kantje waarvan je een 🙂 krijgt!
zoedt-houten-blokje-met-print-better-an-oops-than zoedt-houten-tekstblok-lach-leef-dans zoedt-houten-tekstblok-stripes-en-hart

De prints & teksten vindt je ook weer terug op de kussens:

zoedt-mooi-basic-zwart-woonkussen  zoedt-linnen-kussen-kiss-the-hell-out-of-me-please zoedt-mooi-basic-zwart-woonkussen-van-100-met-wit

En dit linnen opbergzakje is echt helemaal hip : zoedt-bewaarzakje-linnen

Dit is uiteraard maar een greep uit de leuke zelfontworpen producten die Zoedt via de webwinkel of een van de Zoedt-dealers verkoopt. Dus ben je op zoek naar iets met net ff een extra leuk kantje:

http://www.zoedt.nl

logo

Ook te volgen via :
Instagram: https://instagram.com/zoedt_nl/
Facebook: https://www.facebook.com/zoedt11
Twitter: https://twitter.com/Zoedt1

=========================================================

