Op dit moment is het event alweer in volle gang en via de social media verschijnen er steeds meer enthousiaste reacties van zowel de deelnemers als bezoekers.

Voor mij was het ook jammer genoeg te kort om gisteren wat meer deelnemers langs te gaan maar dat het allemaal enthousiaste ondernemers zijn, was wel duidelijk en dat spreekt me zo aan aan webshops en de kleinere ondernemers. Hoeveel gevoel erin zit.
Maar vandaag zitten er weel andere enthousiaste bloggers die hun enthousiastme zullen plaatsen 🙂

Zo straalde Elma van der Salm van Binnenstebuiten Collages ook zoveel enthousiasme uit….. heel aanstekelijk is dat 🙂 en ik wil toch ook nog even de aandacht schenken  aan de workshops die er gegeven worden tijdens het event.

Zoals het nu zo populiare handlettering door PoppyRed 20150320_172737
Hierover hoef ik verder niet zoveel te vertellen; een workshop om allerlei soorten letters te leren schrijven. Erg hip nu! http://www.poppy-red.nl

De workshop van Binnenstebuiten Collages vind ik wel erg bijzonder en heb ik eerlijk gezegd ook nog niet eerder gezien. Een collage maken van plaatjes die je aanspreken, op allerlei gebied en intuïtief.
20150320_172608
Er liggen allerlei plaatjes op tafel en wat je aanspreekt, pak je en plak je op een collage.
20150320_172718Erna ga je kijken waarom je die plaatjes hebt uitgekozen. Ze betekenen iets voor je! En vaak ligt dat op een heel ander vlak dan je denkt. Leuk om zo echt je binnenste naar buiten te brengen op een hele creatieve manier.

Elma verkoopt ook een boek waarin beschreven staat hoe de SoulCollages werken.
20150320_172625

Ook had ze soulkaarten van haarzelf liggen. Van plaatjes die ze heeft uitgekozen dus geen collage maar kaarten van gemaakt, die je dan zo nu en dan zelf weer eens kan bekijken en erbij stilstaan waarom je deze kaart hebt gemaakt. Ik vind het een mooi iets en wens Elma heel veel succes met het volbrengen van haar studie en haar verdere werk als Soul Coach! http://www.binnenstebuitencollages.nl/

Het was een top ervaring dat ik aan de bloggerstafel van het Feel Good Shop Event mocht plaatsnemen en wil nogmaals mijn complimenten geven aan Ingrid & Monique!! Jullie hebben het toch maar voor elkaar gekregen om zo een top evenement voor elkaar te krijgen!

