Kadotjes geven is leuk, vind ik 🙂 maar krijgen ook hoor 😉

Via Instagram kwam ik Wis & Waarachtig tegen.

naamloos

Wat het logo aangeeft, is waar! Bijzondere cadeaus met een personal touch.
Tamara Jansen wil dat graag bereiken met haar zelf ontworpen producten.
En ik ben geraakt 🙂 want hoe leuk is het om een kadotje te geven waar je een personal touch aan kan geven door een afbeelding of tekst.
En dat kan bij de producten van Wis & Waarachtig, zoals jij dat wilt, dus op maat gemaakt.

Mijn oudste dochter Romi, vergeet heel vaak haar sleutel dus dit was het rake kado’tje voor haar 🙂
20150201_151521

Ik laat graag nog wat meer zien van Wis & Waarachtig …..

kapstok-label-mint kapstok-huizen-met-naam-dark  Kapstokjes
 Fotoblokjes  fotoblokje-juf fotoblokje-xl-tekst dienbladen Dienbladen

Lampjes wandlamp-roze wandlamp-ster-thom huizen-met-naam Huisjes maar ook blokjes
om namen mee te maken
Potloodblokken potlodenblok-met-naam
opbergbak-post Opruimbakken
Huisnummers
 huisnummer-white-wash
& Naamborden naambord-voordeur-huisje
memobord-huis-groot memobord-tekst-happy Klemborden

Super leuk toch dat je alles een eigen touch kan geven 🙂

Er is veel meer dus ik zou zeker even de website bekijken: http://www.wisenwaarachtig.nl
Wil je verder op de hoogte blijven, volg dan Instagram en Facebook.
Daar komt allerlei nieuws voorbij 🙂
https://www.facebook.com/wisenwaarachtig.nl
http://instagram.com/wisenwaarachtig

Wanneer je iets besteld bij Wis & Waarachtig, wordt dit altijd erg leuk verpakt en ik mag nu een kortingscode meegeven die heel de maand februari geldig is en waarbij je bij iedere bestelling verschillende gratis goodies & een kaart met kadolabels krijgt 🙂
stoere-kadolabels-zwart-wit-diy
Dus gebruiken maar die code: W&WFeestje

Happy webshopping

========================================================

 

