Een van mijn redenen dat ik het leuk vind om blogs te schrijven is delen van van alles!

Via Instagram gaat dat op een hele snelle manier. Je plaatst een leuke foto met klein stukje tekst en klaar 🙂

Maar er zijn ook dingen te delen die ik graag wat meer aandacht geef.
Zoals dit leuke item uit de webshop van Depot74 waarmee je je huis al een beetje in de Lentesfeer kan decoreren: 3D vlinders
 imagesGDTS903N
Het is zo leuk wat je allemaal met de vlinders kan doen!

Dit heb ik ermee gedaan 🙂

???????????????????????????????  ???????????????????????????????  ???????????????????????????????    ???????????????????????????????

??????????????????????????????? ???????????????????????????????  ???????????????????????????????  ???????????????????????????????

???????????????????????????????  Van alles in huis 🙂

Maar ook leuk op een kadotje!  ???????????????????????????????

Ideeën genoeg 🙂 en ik weet zeker wanneer je de vlinders zelf in huis hebt, je vast nog meer ideetjes krijgt!
Ze zijn er ook in het wit 🙂       1420735019-3d-vlinders--zwart---webshop          1420736438-3d-vlinders---wit

In een zakje zitten 6 grote en 6 kleinere vlinders met handige plakkertjes en een zakje kost slechts € 3,50 ! En ik mag een kortingscode delen feestjedepot74 t.w.v. 15% korting op alle woonaccessoires 🙂 De korting is geldig t/m zaterdagavond.
En echt erg leuke dingen die Inge maakt/verkoopt. Nog maar net begonnen met haar eigen webshop en al zoveel leuks!

banner-webshop-nieuwhttp://www.depot74.com
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Depot-74/
Instagram: http://instagram.com/depot74

