Het zijn de maanden van vroeg in de avond de lampen aan en veel kaarsjes branden.
Dat vind ik dan ook 1 van de weinige dingen die wel leuk zijn aan deze donkere maanden. En hoe leuk is het dan om zelf een lamp te maken :=)
Je kan allerlei kanten op … googlen op DIY lamp maar hieronder een aantal die ik via Instagram tegenkwam:

anjawillemsen Instagram: @anjawillemsen

oostwestthuisbest deze is gemaakt door oostwestthuisbest @instagram

ook nog een mooie foto van het geheel. Super he!!oostwestthuisbest2

Hoe simpel kan het zijn … een eenvoudige lamp zonder kap maar grote fitting en iets om de poot heen wikkelen … Instagram: @maisonbelle maisonbelle

Hier een houten console (Ikea) wit geschilders, lampsnoer erdoorheen (lamp van Xenox) Leuk effect toch?! Instagram: @silslifestyleslslifestyle

Deze stoere versie is gemaakt door @suusvvelzen (Instagram) met een betonnen voetpoot en de lamp van papier maakt het zo een super gaaf exemplaar.

suusvanvelzen         suusvvelzen3 suusvvelzen2
De onderstaande ga ik maken voor in de gang. Binnenkort maar even een bezoekje aan IKEA brengen 🙂 en zo fijn dat op http://www.dipty.nl een volledige beschrijving staat 🙂

mdeweger25  mdeweger25 @instagram

10864929_838986246144146_497604744_n diptywonen @instagram

De beschrijving hoe je de lamp zelf kan maken,
vind je op http://www.dipty.nl/zelf-een-rieten-lamp-maken/

Genoeg ideeen en het lijkt mij een kik te geven als je kan zeggen: deze lamp heb ik zelf gemaakt 🙂

