Heerlijk om alle leuks te delen dus erg blij dat ik met mijn blog gestart ben!

happySoms merk ik dat ik het overzicht een beetje kwijt raak over alles waar ik over wil schrijven. Daarom heb ik voor mezelf bedacht dat ik wekelijks terugkerende items ga maken van alle categorieën op mijn blog.

De indeling wordt dan:

Maandag: Quote     smiles

Dinsdag: wooninspiratie   eat   met een thema.

Woensdag: DIY … want dat is mijn vrije dag dus kan ik ook evt zelf DIY-en 🙂

spijkergoedPijp van spijkerbroek van mijn jongste dochter (10) om potje heen en klaar 🙂


Donderdag
: Leuke website/-shop … bijvoorbeeld  logo

Vrijdag: Lekker recept  Taart Jamie Oliver  Merengue taart is van Jamie Oliver

Zaterdag & Zondag:
Logeer en/of eetadresje en waar ik nog meer zin in heb als ik tijd heb 🙂

Bijzonder Plekje
Ik haal veel leuks qua logeer- & eetadresjes via Bijzonder Plekje!

En uiteraard hoor ik graag verzoekjes van jullie … waar zou je door mij voor geïnspireerd willen worden? Wat mis je in mijn blogs? Mail me (michellecortie@gmail.com) met van alles, ook de minpuntjes want daar kan alleen maar van leren 🙂

Liefs van Michelle_HetLeveniseenFeestje 🙂

