De weken vliegen voorbij. Druk met werk, thuis & familie-stuff.
Maar veel leuks en daar gaat het toch wel om!

je bentAfgelopen week begon ik met een drukke maandag op kantoor aan het werk.
Snel nieuwe kerstverlichting kopen voor in de boom (stuk gegaan).
Thuis eten maken, boom optuigen en hup om 20.00 Vuurwerktraining met Duco … brrr koud maar mijn kanjer deed t prima: stoere boxer van 11 maanden!!

dog

Dinsdag lekker dagje thuiswerk en in de avond: favoriete serie kijken: The Killing!!

Woensdag is mijn vrije dag en buiten de dingetjes die gedaan moeten worden in huis, besteed ik het aan leuks voor mezelf:

me-time‘s-Morgens gezellig met dochter Romi shoppen in Zaandam.
Heerlijk rustig zeg en zijn goed geslaagd! Uiteraard ook tijd voor koffie met wat lekkers en deze keer bij De Koffiezaak in Zaandam: Gezellig ingericht, super koffie en allemaal zelfgemaakt lekkers!! Dus het juiste punt voor een break 🙂 http://www.dekoffiezaak.nl

koffie
Uiteraard even de Xenox in en natuurlijk leuks mee naar huis 🙂
Zoals het bordje met tekst over Dog en  de leuke dingetjes op onderstaande foto: huisje Xmas € 1,99 / huisje kaars € 1,49 / jutten zakje € 2,00 / kaars € 0,50
Leuk shoppen toch?

xenox

Al koop ik liever bij de webshops die hun hart in de spullen leggen. Maar meestal toch wat duurdere spullen en daar heb ik niet altijd de centjes voor dus ik wissel het af
Deze super kandelaar heb ik gekocht bij http://www.wisenwaarachtig.nl en zooooo blij mee!

kandelaar
Donderdag een normaal werkdaggie maar ‘s-avonds leuks:
Inloopavond Kerstshoppen bij Goodiebagshop en Jewelry by Jessica
waar ik een workshop mocht geven waarbij een woonketting geregen werd en daaraan zelf kersthangers maken. Wat een creativiteit! Zo leuk hoe de verschillende types in de uitwerking naar voren kwamen.

workshop
Tussendoor werden er lekkere hapjes geserveerd en de dames konden uiteraard ook even shoppen. Er was weer veel leuks! Een super geslaagde avond!
Heb je nog wat nodig voor kerst? Vandaag 20% korting bij www. goodiebagshop.com / Jewelry by Jessica en daarbij wil ik toch wel even paar hele leuke originele items vermelden:

big_379865_nl - kopie Winegums met de smaak van echte wijn 🙂

wijnglasring Wijnglasring in veel verschillende soorten en kleuren!

big_379865_nl Hot chocolat mix en echt deze is zoooooo lekker!
En er zijn veel meer jars met de heerlijkste bakrecepten 🙂

Dan zijn we bij  de vrijdag … wat heb ik toen ook alweer gedaan 😉
Oh ja mijn kleine meisje ziek dus lekker met haar op de bank getutteld, filmpje gekeken en uiteraard verder huishouden etc.

Nu op naar mijn 6 dagen vrij!! En om te beginnen ga ik de kerstkaarten maar eens schrijven, nog een paar zelf maken en een blog schrijven over de leukste manieren hoe je kerstkaarten kan ophangen. 🙂

Fijne week verder allemaal!!

