Via Instagram heb ik de super inspirerende site Showhome ontdekt.

logoDaar word ik nou blij van want je vindt er van alles over allerlei interieurs!
Een website vol inspiratie voor je interieur. Binnen kijken bij anderen, Inspirerende woonblogs en het laatste woonnieuws! Van mens tot mens dus er komt een echt gevoel bij, dat boeit me bij deze site.

En nu een gratis online kerstspecial magazine. Ik ben een van de gelukkige die een gedrukte versie heeft en dat blijft toch zo fijn, een magazine in je hand!
Maar de versie op de site is ook erg mooi hoor, alleen verder klikken ipv de bladzijde omslaan ๐Ÿ™‚

Ik heb er alย wat kerst-inspiratie aan opgedaan …

Hele leuke DIY ideetjes zoals de sterren met elfjes van Lisette Schoenmaker op
pag. 28 … waar ik nog niet aan toegekomen ben om zelf te maken …
maar t is nog geen kerst ๐Ÿ˜‰

???????????????????????????????

Anouk Dekker schrijft over zwart-wit X-mas Styling (pag 36 t/m 39)
en al ga ik niet voor geheel zwart wit, een chalkboardposter vind ik super!
Dus even googlen op free printables en afdrukken maar ๐Ÿ™‚

???????????????????????????????

Het artikel van blogster Marije Develing op pagina’s 48 t/m 51 gaf mij het idee om deze takdecoratie te maken en ben erg blij met het resultaat ๐Ÿ™‚

IMG_2458

En ik heb ook mijn toetje gevonden voor 2e Kerstdag ๐Ÿ™‚

???????????????????????????????

Dus als je nog wat kerstinspiratie kan gebruiken, op allerlei gebieden: huis versieren, cadeau-ideetjes, leuk inpakken, kersttafel ideetjes, diy, lekkere receptjes, kerstmarktagenda en veel meer!!

Lekker snuffelen op http://www.showhome.nl/kerstspecial/ IMG_2460

Fijne kerstinspiratie!!

