Zo af en toe lekker shoppen, vind ik leuk maar ik ben eerlijk gezegd geen type wat iedere week door de winkelstraten struint. Gericht op pad wel en een shopdag met een vriendin, de meiden of Ron zo nu en dan is uiteraard super gezellig, ff koffie tussendoor, lekker lunchen en afsluiten met een wijntje 🙂

Maar ik ben wel gek op online snuffelen. En via Instagram wordt ik ook erg lekker gemaakt door allerlei leuke webshops die foto’s plaatsen van alle leuks wat ze verkopen. En dan moet ik me inhouden …..

Heerlijk toch met een kop koffie, warm thuis, geen parkeerplaats zoeken, drukte bij de kassa’s …..
Oke het kost je de verzendkosten maar die had je ook wel uitgegeven aan de parkeerkosten of versnapperingen tussendoor, toch 😉 ?

En de webshops hebben vaak leuke korting acties, helemaal rond de feestdagen!!

Vaak krijg je de kadotjes erg leuk verpakt thuis gestuurd, ook als ze voor jezelf zijn… en je weet soms niet eens meer wat erin zit …. uitpakken is een feestje 🙂

Wat ik vooral fijn vind, is het idee dat je een enthousiaste ondernemer veel plezier doet.

Op zoek naar kadotjes t/m € 10,=? Die vindt je zeker bij de volgende webshops en ik heb alvast wat leuke dingen voor jullie uitgezocht ter inspiratie ……

papierenhuis Paperbag € 5,99 van Papier en Huis http://www.papierenhuis.nl

