Zaterdag met mijn lieve vriendin Jessica van http://www.Goodiebagshop.com naar Flavourits Live geweest en wat was het leuk!!
20141122_121906

We begonnen ons dagje met een heerlijk kopje koffie van Beanbrothers – en wat een leuke brothers 😉 De koffie smaakte heerlijk!
20141122_104555Hup aan de wandel! Wat veel leuke webshops !! De totale lijst vindt je op http://www.flavourits.nl . Allemaal kleine bedrijfjes die hun hart in de webwinkel stoppen.
Zo enthousiast als er over hun eigen producten spreken! Dat is toch wel even anders als dat je bij de hema gaat shoppen, al blijven ze daar ook super leuke dingen houden 🙂

Er waren een aantal webshops waarvan ik de spullen erg leuk vond, even wat anders dan anders. Dus die deel ik dan ook graag met jullie.

Happy Wrapping
(www.happywrapping.nl)

zwart    20141123_114600

Bij Happy Wrapping heb ik een pakket gekocht met van alles om kadotjes in te pakket: papier wat je aan twee kanten kan gebruiken, kaartjes, stickers etc.
Makkelijk he! en in allerlei kleurtjes verkrijgbaar!

Oost West Lifestyle (www.oostwestlifestyle.nl)

20141122_112505  20141123_121539

Zoals jullie al hebben gelezen in een eerder blog, ben ik verliefd op de spullen van Zusss. En hier verkopen ze producten van Zusss dus ik kon nu live zien & voelen en daar werd ik blij van 🙂 Helaas hadden ze de leren zakjes niet in de kleur die ik wilden dus die ga ik online nog eens bestellen. En ik heb een super tasje gezien wat op mijn verlanglijstje komt! Verder nog zeer sfeervolle woonaccessoires en ik heb er een set kerstkaarten gekocht waar ik nog wat creatiefs mee ga doen (wordt vervolgd…..)

Kitchenwalls (www.kitchenwalls.nl)

keukenwand%20behang%20portugal

Hier verkopen ze behang dat je in plaats van tegels op de muur achter je keukenblok kan plaatsen. Super origine! Het behang is uiteraard afwasbaar.
Hierboven een pittig printje maar er zijn heel veel soorten en kleuren prints.
Van rustig en licht tot druk en veelkleurig. Voor ieder wat wils!

Pluk iets moois (www.plukietsmoois.nl)

20141123_102745  shop2346400_pictures_Papieren-lantaarn-vlinders1

Uiteraard zie je op Flavourits Live heel veel leuks voor in huis en bij Pluk iets moois was het net even wat anders leuk. Ik kon het kleurrijke magneetbord dan ook niet laten staanm en heeft nu een plekje in de gang. De lamp vond ik ook zo vrolijk maar daar kon ik echt even geen plekje voor bedenken maja er is natuurlijk altijd de webwinkel voor als dat plekje er wel komt 🙂

Tafelziel (www.tafelziel.nl)

  10553897_730775773677571_6509951283773066334_o 20141122_120940 photo-49-640-640-0 photo-291-640-640-0

Een verrassend leuk product. je koopt een stuk dik tafelzeil op de maat van je tafelblad en eronder kan je steeds weer andere decoratie doen.
Van foto’s tot zelfknipsels of zoals bij deze tijd leuk is, pepernoteninpakpapier en zelfgeknipte pakjes 🙂 De creativitieit zit in jezelf.
Het kleed is vrij dik en makkelijk schoon te maken dus ook handig voor de knutsels op te maken!

Cakes and Carrots (www.cakesandcsarrots.nl)

banner-met-flessen

30016%20Steigerhout%20Harten-216x156 10002%20Houtblokken-216x156

Geen tafel vol maar aparte placemets met een mooie afbeelding naar keuze en deze kan je zelf ontwerpen! Je krijgt van dat ontwerp 20 papieren placemets thuisgestuurd. Leuk voor een speciale gelegenheid (verjaardag / feestdagen).

Uiteraard nog veel meer en er zullen jullie vast ook een aantal bekend zijn. Alle verdere informatie over de webwinkels die bij Flavourits zijn aangesloten, vind je op de website http://www.flavourits.nl
Echt leuk om even een kijkje te nemen 🙂

