Op Instagram … ja weer 😉 … werd ik geattendeerd op het tv programma
VT Wonen op SBS6.

vtwonen-logo

Tja en ik ben gek op woonprogramma’s dus heb ze allemaal op de laptop teruggekeken terwijl ik met buikgriep op de bank lag. Erg fijn tijdverdrijf en erg veel inspiratie opgedaan! Dus: VT Wonen SBS6 iedere zondag om 18.30 🙂

banner

Wat ik vooral erg leuk vond was de leuke soorten behang die er gebruikt werden en waar ik heeeeel erg jaloers op ben want alle muren zijn gespoten dus ik kan niet zo 123 een leuk behang kwijt. Kijk eens hoe super leuk dit behang van Onszelf (www.onszelf.nl)

behang2 behang

Gaaf toch?!

Uiteraard zijn er mogelijkheden om wel behang te kunnen gebruiken dus daar ga ik vast wat op vinden 🙂

Maar wat een super site ook! Van alles en je bent echt niet snel uitgekeken.

VT Wonen is uiteraard al een begrip in de woontijdschriften maar ik wist niet dat ze ook zo een uitgebreide website hadden:

* shop met wel meer dan 3000 producten en uiteraard de VT Wonen Collectie opbergmanden

* Inspiratie & ideeen op allerlei woongebieden & meer, maar ook leuke winacties!

banner

* Binnenkijken in diverse interieuren … hoe lekker is het om te snuffelen en ideetjes op te doen 🙂

cactussen

* Allerlei DIY van klein tot grootse dingen

houten-planken-leren-banden-diy

Verder natuurlijk nieuws over het magazine ,

 vtwonen_magazine_november-2014

eventuele evenementen zoals de woonbeurs en het TV programma!

Heerlijke site!! 🙂

