Zoals jullie inmiddels wel weten, ben ik erg actief op instagram.

Zoveel inspiratie en wat ik ook veel tegenkom zijn de decoratieladders.
Zo leuk en op zoveel manieren te gebruiken:

In de kamer om wat leuke decoratie aan te hangen zoals een lichtslinger,
woonketting of mooi hart maar ook staat het gaaf om er een of meerdere tijdschriften aan te hangen 🙂
ladder2   ladder3

In de keuken met potten en pannen 🙂

ladder6

In de slaapkamer met een lampje, je pyama, een boek of extra plaid

LADDER     ladders10

In de hal naast een spiegel met de sjaals erover.

ladder8    ladder9

Of zelfs in de badkamer met een handdoek, tijdschrift en/of stuk zeep eraan.

ladder5

Maar met niets is ook erg mooi!!

ladder4

Genoeg insiratie 🙂 Ik denk dat het de slaapkamer wordt, al vind ik het eigenlijk te leuk voor de kamer maar daar heb ik echt even geen plek voor 🙂

Waar te koop? Uiteraard bij winkels als Loods5 maar via instagram kwam ik bij Bintihome (die een heel leuk blog heeft) en zij verkoopt ladders voor een mooi prijsje:
http://www.bintihomeshop.nl/bintihomelookbook/meubels/ladders.html

En als mijn ladder staat, volgt er zeker een foto!! 🙂

