november
Rond dit jaargetijde, koudere en helaas ook meer natte dagen, is het de tijd om leuke dingen binnen te doen.

Heerlijk thuis de kaarsjes aan, wierookje op, verwarming wat hoger of plaid op de bank, wijntje erbij … gezelligheid in huis!
lichtje

Maar je wilt ook wel eens lekker op pad en wat ook leuk is van deze periode, dat er veel evenementen georganiseerd worden.
De aankomende maand ga ik er zeker twee bezoeken:

De eerste is op 9 november: http://www.blitsevent.nl
blits logo     blits

BLiTS staat voor Beauty, Lifestyle, Inspiratie, Trends & Sociaal
Get inspired!: (H)EERLIJK ETEN & DRINKEN | WORKSHOPS | DEMO’S | INSPIRATIE | KIDS STUFF | SPORTIEF & GEZOND LEVEN | SHOPPEN | MAKE UP & HAIR TUTORIALS | SINGER SONGWRITERS | (VINTAGE) FASHION & INTERIEUR | BARBER | ENTERTAINMENT | REPAIRCAFÉ | CREATIVE ART |
Je vindt het allemaal bij BLiTS op 9 november a.s.
Locatie
Hal 25
Pettemerstraat 15
1823 CW  Alkmaar
Kosten toegangskaartjes
€ 3,50 volwassenen
gratis voor kinderen t/m 12 jaar!

Dit lijkt me een heerlijke manier om de zondag dus laat het maar lekker regenen die dag 🙂 Gezellig met man en de meiden! En mijn vriendin Jessica staat er ook met haar Goodiebagshop-spulletjes dus uiteraard ga ik even bij haar snuffelen. Schijnt dat ze leuke nieuwe spullen heeft, ook vooral op het gebied van de komende feestdagen.

Op 23 november ga ik met die lieve vriendin Jessica van Goodiebagshop (goh komt wel veel reclame zo he, maar ik sta helemaal achter haar shop en ik promoot graag allerlei leuks!) een heel vrolijk evenement bezoeken: http://www.flavouriteslive.nl

flavourits

Voor ons de tweede keer en zoals dus blijkt, vonden we het de eerste keer erg leuk om nog eens te gaan 🙂

Flavourites is een evenement waar de leukste webshops (ongeveer 150) live in the spotlights staan.
Anders altijd te bekijken achter de laptop maar zo leuk om dat ook eens van dichtbij te zien. Veelal kleine standjes met verschillende spulletjes.

Maar er zijn ook workshops en je kan je hand laten lezen, wat voor mij een hele leuke en bijzondere ervaring is geweest. Er zaten rake uitspraken bij en het heeft me eigenlijk toch wel gebracht tot het schrijven van mijn blogs 🙂 , soms heb je een bepaald zetje (of bewustwording) nodig toch!
Misschien ga ik nog wel een keertje, toch wel benieuwd wat er nu gezegd zal worden 😉

Flavourites Live is geopend van vrijdag 21 t/m zondag 23 november van 10.00 – 18.00 uur.
Locatie: Kromhouthal
Gedempt Hamerkanaal t.o. 96
Amsterdam-Noord

Voor mij dus weer twee gezellig ingevulde novemberse zondagen en wie weet een tip voor jullie?!

