IMG_2405happy day

Zo noem ik het.

En zo ging het:

Eerst hadden we een grijze muur. Deze muur valt in een nis en sinds we hier wonen, krijgt deze een kleur. De rest neutraal wit, ral 9011 ofzoiets πŸ™‚ want ik vind het ook fijn om de sfeer te maken met accessoires.

Het begin met oranje, er is lilapaars geweest en ook mosgroen.
Op een dag werd het grijs en dat heeft heel lang goed gevoeld πŸ™‚

Maar je wilt ook wel eens iets anders en als ik geel zag op interieurplaatjes werd ik blij en enthousiast en zowaar … mijn man Ron vond het een goed idee: lekker zonnig … al vonden de meiden het niets, ook niet toen de kleur erop zat.
Ik was er blij mee … wel 2 maanden lang haha!!

gele muur

En toen kwam het dat we afgelopen zondag aan de ontbijttafel zaten en ik het eruit gooide: ik vind de gele muur niets meer, begint me tegen te staan ….
Meiden blij en Ronald zei ook direct, ja het is het niet echt he πŸ™‚

Ben blij met de gekleurde accessoires maar welke kleur gaan we er dan bij doen?
Caramel, oudroze, zachtpaars of toch gewoon weer kleigrijs?

Op naar Karwei en het werd: Jadegroen ……
jadegroen
En de muur in de nis was zo naar tevredenheid dat de hele linkerkant van de woonkamer & keuken nu Jadegroen is en ben super blij!!

Β 

