Vrijdag is mijn vrije dag en dan ben ik vaak creatief bezig!!
In huis met de was en andere huishoudklusjes 🙂
Maar ook het uitwerken van ideetjes die in de loop van de week ontstaan zijn of die ik gespot heb via Instagram.

naamloos

Tijd te kort heb ik op zo een dag en vooral vandaag omdat jongste dochter thuis is, alvast vakantie, en die houdt erg van kletsen dus dat betekent voor mij afgeleid worden, maar ook wel gezellig hoor 🙂 en vanmiddag komt er een vriendinnetje dus dan heb ik even voor mezelf …

Hout, quotes, zelfs al beetje kerst … daar ga ik me allemaal mee bezig houden.

En wat vinden jullie hiervan:
???????????????????    ???????????????????

Super leuk toch?? Ik ga wel alleen voor de bovenkant met kwastjes, vind ik vrolijk genoeg 🙂 … kijken of ik daar vanmiddag ook nog tijd voor kan maken en anders een toekomstprojectje 🙂

Het is zooooo fijn om creatief te zijn 🙂

Fijn weekend allemaaaaaaal!!

