Na een drukke werkweek, verleden week, sloot ik de week af met een heerlijke vrijdag!! Het was echt een:

happy friday

Heerlijk beetje gerommeld in huis, even op fiets naar stadje en wat leuks bij Action gescoord, een leuke bladerslinger gemaakt en weer veel inspiratie opgedaan via Instagram 🙂

hertje lichtje SAMSUNG

Gezellig met hele gezin The Voice gekeken en viel als een tevreden blok in slaap 🙂

Maar werd ‘s-nachts wakker, spierpijn, warm … bah kan mijn draai niet vinden …
maar 2 paracetamols en uiteindelijk toch wel in slaap gevallen.
De volgende ochtend nog steeds datzelfde gevoel: ja hoor griep Bleh!!

Die dag dus veel paracetamol, vitaminebruis, zakdoekjes, dropjes, neusspray en met een deken op de bank. In bed liggen daar word ik nog lamlendiger van!!
Maar van de nood een deugd gemaakt en de stapel tijdschriften, die ik altijd van een lieve vriendin krijg en nu wel erg hoog begon te worden, erbij gepakt en lekker doorgelezen. En dan …. weer veel inspiratie en daar wordt ik dan toch weer blij en wat energieker van, ondanks mijn lamlendige lijf … pfff niets voor mij maar heb er maar aan toegegeven en dan ook zondag dagje bank gebleven en wat inspiratie uit de tijdschriften gepicsart om met jullie te delen 🙂

Nog een het zomerse gevoel want het zonnetje liet zich nog lekker zien dit weekend:

cocktail

Ik ben gek op dromenvangers en hoe leuk is dit DIY t-shirt!!

shirt

En even een nadenkertje: altijd goed voor je, vind ik …

wilskracht

Waar een wil is, is een weg … maar neem je weg in stapjes dan is deze goed te belopen 🙂 Vaak wil je te snel en dat werkt op de lange termijn niet, dan kom je toch hobbels tegen en zonder hobbels is de weg veel makkelijker!

Goh wat een wijze woorden 🙂

Om positief het blog af te sluiten: zondagavond met weer een Hot Coldrex op mijn bedje in en heel goed geslapen dus maandag weer vrolijk de nieuwe week tegemoet 🙂

Inmiddels heb ik twee werkdagen achter de rug en ga ik van deze vrije woensdag een lekkere dag maken! Vanmiddag gezellig met de meiden stadje in, ff lunchen en shoppen en vanavond heerlijk eten en fun hebben met 4 vriendinnen.

Make it a Happy day!!

