instagram1 instagram2  instagram4   instagram

Ik weet het nog goed dat een vriendin van mij al een aantal keer bij mij aangaf om ook op instagram te gaan 🙂
Neeeee, dat is niets voor mij, ik hou het wel bij facebook ….
Maar ze haalde me toch over en …. nu ben ik wel een beetje verslaafd Haha

Wat een heerlijk media om op te snuffelen en ik haal er erg veel inspiratie vandaan!
Het is een soort tijdschrift op je mobiel/laptop/ipad. Quotes, interieur, natuur, lekkers eten en drinken … er komt echt van alles voorbij.
Van hobby-creatievelingen (bv vtlife82 & bydirkje) & webloggers (bv lyndahome & huisenhaak) tot webshops (bv LivvLifestyle & villavica)en winkelketens (bv KARWEI & HEMA)

Hier wat inspiratie van een paar van mijn favorieten welke ik hierboven heb genoemd:

Huis & Haak  villavica    bydirkje

@huisenhaak                     @ villavica                          @bydirkje

livvlifestyle   vtlife82  lyndahome

@livvlifestyle                    @vtlife82                         @lyndahome

HEMA   karwei

@HEMA                             @KARWEI

Het blijft heerlijk om te delen en delen is ook gezien worden en geliked & gevolgd worden. Het een feestje om andere te volgen in hun creativiteit en de-dingen-van-de-dag-dingen te zien in mooie foto’s en afbeeldingen. En een eer als ik ook geliked & gevolgd word 🙂 Inmiddels 158 following & 60 followers en ik heb zo het idee dat dit aantal zal blijven stijgen!!

logo instagram

http://instagram.com/michelle_hetleveniseenfeestje

SEE YOU @INSTAGRAM 🙂

