Jar1

Trots, dat ben ik best!!
Vele jars die ik bedacht & gemaakt heb en op ieder exemplaar een ander, uniek label gemaakt.

Het begon door een inspirerend plaatje en nu toch alweer bijna 2 jaar 1 van de best verkochte artikelen van Goodiebagshop.

jar3

De jars zijn er in wel 12 door mij bedachte smaken en voor de komende feestdagen zijn er weer 2 nieuwe smaken in aantocht 🙂
Je kan ze bestellen via www.goodiebagshop.com/recipeinajar en uiteraard nog leuker om te geven in een door Goodiebagshop gemaakte Goodiebag.

jar2

Op de jar zit een bereidingswijze, en o zo makkelijk. De inhoud van de pot bij boter, eieren en/of wat melk … iedereen heeft dat wel altijd in huis … de oven in en ….
ik ruik de lekkere geuren al 🙂 ….. smikkelen!!

Als de pot leeg is, laat je hem gewoon opnieuw vullen: super concept:
Recipe in a jar rercycle: http://www.goodiebagshop.com/recipeinajar
Er zijn genoeg smaken om uit te proberen 🙂

jar4

Een heel origineel kado’tje, al zeg ik het zelf 🙂

Ik ben er trots op dat het nog steeds een goed verkocht item van Goodiebagshop is!!

