Livv Logo

Nog steeds op zoek naar een hanglamp voor aan mijn etagere-kastje, kwam ik op de site van Livv Lifestyle terecht. Ondertussen bedacht dat ik de lamp zelf ga maken 🙂
Dan kan ik ook zelf de lengte van het snoer bepalen en om een stekker en fitting eraan te krijgen, ga ik mijn man heeeeeel lief aankijken 😉

Maar eenmaal op de site van Livv Lifestyle, zie ik zoveeeeeeel meer leuks 🙂
Heb een kleine impressie voor jullie gemaakt maar echt er is zoveel meer.

Livv Collage

Alles overzichtelijk te vinden op de site, zo fijn is dat!

Ben zelf nog steeds zoekende naar extra kussens voor op de bank.
Hier ook weer erg leuke, zoals deze livvkussen%20Au%20Maison%20green%20nieuw-170x170 🙂
… maar ben er qua kleuren nog niet echt uit over wat ik wil.
Oh en dan zie ik zoveel dat het nog moeilijker wordt dus … even loslaten maar….

Wel nog even gesnuffeld bij de rubrieken: kleine kado’tjes & sale en nou dat had ik beter niet kunnen doen: ik moest me echt inhouden!!
Echt spulletjes die je niet overal ziet, aparte materialen en vooral originele vormgeving … dus ik zal hier zeker eens een kado’tje voor iemand vandaan halen 🙂

http://www.livvlifestyle.nl

