weekend

Vrijdag is voor mij de leukste dag van de week, dan begint het weekend-gevoel!!

Nu dan ook met een heerlijk glas witte wijn een weekendblog schrijven. Oh wat hou ik toch van wijn 😉

Het is lekker weer buiten, ik heb vanmorgen heerlijk met Duco en een vriendin in het Purmerbos gelopen en een echt bospad gevonden. Fijn gesprek en het is heerlijk om Duco zo heen en weer te zien rennen 🙂 alleen komt er een veelvuldig NEE Duco!! als mijnheer weer een slootje ziet die hij tegenwoordig wel erg aantrekkelijk vindt … maar voor mij wat minder om hem erna weer schoon te maken 😛

duco water

Erna met een andere vriendin, die ik al veel te lang niet gezien had, lekker aan de babbel met een heerlijke caffe late en dan heb je toch een heerlijke vrijdagochtend 🙂

Erna even aan de huishoudelijke dingetjes en nog even werkmail-check.
En dat was dan ook het moeten van de dag

Afgelopen week was wat hectisch op het werk … een fout wat me niet lekker zat maar gelukkig …
probleem

Verder was het een rustig weekje en ga ik ook een rustig weekend tegemoet,
ook wel eens lekker 🙂 en tijd om wat extra blogs te schrijven want mijn lijstje wordt steeds langer en er staat weer allemaal leuks!

Geniet van jullie weekend!!

