Flow weekend

Weekend voorbij maar dat is oke, er veel positiviteit uitgehaald, kansen gepakt maar ook laten gaan en vooral … echt bijgekomen!!

Vroege zaterdagochtend met dochterlief naar voetbal en het was al heerlijk weer dus het was erg lekker langs de lijn.
De vroege ochtend maakte dat het een lange zonnige dag mocht worden 🙂
Even wat boodschappen, wasje draaien, lekker ff lopen met Duco, heerlijke appeltaart gebakken en verwend met 2 nieuwe lampen boven de eettafel!

???????????????????????????????

Eigenlijk een verjaardag die avond, maar deze keer heel verstandig gezegd het deze keer even voorbij te laten gaan … echt even de rust nodig!

Zondag was een hele relaxe dag 🙂

Rustig aan wakker worden, alleen met jongste dochter Mila ..
Vandaag is het: niets moet, alles mag-dag 🙂
Even een leuke quote op facebook en alweer zoveel inspiratie door alle andere leuke facebook pagina’s en een blij gevoel van iedereen die vrolijk is van het zonnetje dat volop schijnt!

Mijn notebook erbij!!
???????????????????????????????
Wat ideetjes uitwerken voor kleine opdrachtjes van Goodiebagshop, waar ik altijd erg vrolijk van word & allemaal leuks om over te schrijven voor mijn weblog …
Een tipje van de sluier: Xmass is coming , heerlijk & de tijd om s uit logeren te gaan 🙂

Zaterdag bij de post de eerste Flow Weekly binnen dus daar lekker mee aan de slag.
En wat leuk zeg om in dit schriftje te werken … dingetjes van de week, plannen of juist eens opschrijven wat je niet gaat doen deze week!!
Er zit ook iedere week een thema in en deze week: Waarom niets doen zo goed voor je is .. maar ook zooooo moeilijk. Bedenk je maar eens, wanneer heb jij voor het laatst echt niets gedaan?

Ik kan dat ook eigenlijk niet: niets doen .. behalve even in het zonnetje met je ogen dicht en dan wat wegdromen .. En dat maakte voor mij deze zondag ook tot de titel van mijn blog: met mijn ogen dicht, genietend van de warme zon en af en toe een slok heerlijk koele witte wijn, dat ik dacht: Het Leven is een Feestje 🙂

PS mijn lieve vriendin Jessica, heeft mij geïnspireerd tot het schrijven van dit blog, nadat ik haar blog had gelezen op haar eigen website: http://www.goodiebagshop.com/nieuweweeknieuwekansen

ThanX lieve Jes!!

