collage-2014-08-29

Goodiebagshop

Mijn lieve vriendin Jessica heeft dit super originele creatieve concept bedacht.
Kadotjes krijgen is altijd welkom, en dan nog ingepakt in een mooi gedecoreerde Goodiebag is nog leuker geven en krijgen 🙂

Zoals Jessica zelf aangeeft: Het zoeken naar originele en mooie goodies is iedere keer een feestje! Mijn goodiebags en goodies hebben allemaal een persoonlijke uitstraling en dat is het onderscheid die ik met veel aandacht en passie maak.

Kijk maar eens op haar site: http://www.goodiebagshop.com
Je kunt zelf je Goodiebag vullen met de leuke Goodies uit haar collectie en er is voor ieder wat wils: gezellige kaartjes, lieve baby-spulletjes, lekkere jar-recepten & bags, mooie lepeltjes en vorkjes met een persoonlijke boodschap, servies met tekst, stempeltjes en nog veel meer en natuurlijk alle zelfgemaakte sieraden uit de Jewelry by Jessica-lijn.

Ook staat Goodiebagshop regelmatig op braderieën en bij de JT Bioscoop in Purmerend op de Ladies Only-avonden.

Wil je op de hoogte blijven van Goodiebagshop? Gewoon even de facebookpagina liken 🙂
https://www.facebook.com/goodiebagshopnl?fref=ts

Voor mij is het super leuk om te zien hoe mijn dierbare vriendin dit heeft ontwikkelt en haar creativiteit blijft groeien!!
Daar mag je best trots op zijn 🙂

